Wyszukiwarka testów

Testy kompetencyjne

(zobacz wszystkie)

Test kompetencji VALUES

Test VALUES określa wartości w miejscu pracy: lojalność, niezależność, równość, uczciwość, które stoją za decyzjami i zachowaniami pracowników.

  • Ilośc pytań: 10
  • Czas trwania: 10 min

Test kompetencji VALUES

 

Góra lodowa jest dobrą analogią do opisania tego, czym są wartości, jak wpływają na styl osobowości. Osobowość i zachowanie to te części góry lodowej, które jesteśmy w stanie zobaczyć (DISC/TEAMS), podczas gdy wartości (VALUES) są ukryte pod powierzchnią, wpływając na nasze decyzje i działania.

 

Dostępne wersje językowe: polska, angielska, inne

 

Co mierzy test VALUES?

Mierzy wewnętrzny system wartości, którymi kieruje się badany przy podejmowaniu decyzji. 4 wartości to:

 

Lojalność – wysoki wynik świadczy o tym, że badany jest lojalny tak wobec osoby, jak i systemu i podejmuje decyzje, kierując się właśnie tą wartością.

 

Niezależność – osoba kierująca się tą wartością, lubi wolność, chce działać według własnych zasad i mieć możliwość wyrażania siebie.

 

Równość – wysoki poziom tej wartości mówi o tym, że badana osoba oczekuje równego traktowania, tych samych zadań i przywilejów dla wszystkich, bez wyjątku.

 

Uczciwość – osoba z wysokim poziomem tej wartości jest skłonna do kompromisów, jest elastyczna co do zasad, ale nie zapomina o celu, który ma osiągnąć.

 

Korzyści z zastosowania testu VALUES:

  • Dostarcza szczegółowe informacje na temat stylu wyznawanych wartości
  • Udziela informacji o  zachowania w codziennych sytuacjach,  zdolności do podejmowania decyzji,  inicjatywie/proaktywności w zmianie,  umiejętności rozwijania relacji z klientami i członkami zespołu
  • Ukazuje motywacyjną charakterystykę – co motywuje do osiągania lepszych efektów
  • Ujawnia ukryte motywatory, które pracownik ceni w miejscu pracy

 

Rekomendowane zastosowania: rekrutacja, budowanie zespołu, sprzedaż, przywództwo

90,00 zł netto przejdź do testu